niedziela, 12 stycznia 2014

#7 ~To co chciałaś mi powiedzieć?~



Violetta
Nie wiem dlaczego kazałam Leonowi, żeby został. Serce mi tak kazało.
- Poczekaj. Muszę coś obgadać z dziewczynami.
- To ja wyjdę na moment – zamknął za sobą drzwi.
- Dziewczyny co ja mam mu powiedzieć?
- To, co czujesz – powiedziała Fran
- Czyli nagle mam mu powiedzieć „Ja też bardzo Cię kocham i nie mogę bez Ciebie żyć, bo jesteś moim tlenem”!?
- Jeśli to prawda to powiedz mu to – odpowiedziała Ludmi
- Ale to nie jest takie proste…
- Co nie jest proste!? To Twój chłopak dziewczyno! Jemu możesz powiedzieć wszystko – wykrzyczała Fran
- Dobra, ale spokojnie, bo jeszcze usłyszy.
- Okey, sorka.
- Gotowa? – zapytała Lu z uśmiechem na twarzy
- Jak nigdy – odparłam.
Otworzyłam drzwi. Zobaczyłam, że siedzi na schodach.
- León. Yhm… Już skończyłyśmy.
Podniósł się, a ja do niego podeszłam.
- To co chciałaś mi powiedzieć?
Poczułam, że serce zaczęło mi bić coraz mocniej i szybciej. Nie mogłam dużej czekać. Złączyłam nasze usta w pocałunku.
 ------
Co wy na to, żeby wstawiać zdjęcia albo gify? Myślę, że to dobry pomysł.
Ahh... Kocham ludzi, którzy stworzyli Photoshop i tych, którzy przerabiają zdjęcia Jortini i Leonetki. Kochani jest już późno, a to pisałam na szybko. Papatki! ^^
~Landrynka :**

1 komentarz:

Szablon by Katrina