piątek, 24 stycznia 2014

Os - Fedmiła - O boże... part 1/2 ~Leo

Po trzech latach znajomości Federico i Ludmiła ożenili się ! Ludmiła urodziła piękne bląd włose bliźniaczki :)
____________________________________
F: Hej kochanie <3
L:  Hej :) Jak tam w pracy ?
F: Dobrze , a u ciebie ?
L : Nie uwieżysz mi , wiesz kogo spotkałam...?
F: Nie
L: .......Violette 
F: Kogo ??? Nie pamiętam !
L: Jak to nie pamiętasz ??
F: No nie pamiętam !!!
L: A pamiętasz En mi Mundo ?
F: Aaaaa.. Już pamiętam 
L:No to już wiesz. 
L: Ale nie uwierzysz z kim szła ... !!
F: No nie uwierze !! :)
L: Z..............!
F: No Ludmi mów kobieto !!!!!!!!!!!!!!!!
L: Matko no już ..... Z  Leonem :)
F: Aha :)
L: No ale nie uwierzysz z kim jeszcze szli ...
F: No , nie uwierze !! :)
L: Z.....!! :)
F: Ludmi !!!
L: No z dziewczynką szłą , piękną brunetką.
F: Fascynujące , Ci powiem wiesz.
L: A jak tam Alejandra i Peppi ?
F: A dobrze zjadły cały obiad !
L: Ale ja nie ugotowałam obiadu :OO
F: Yyyyy......Musze iść do Peppe bo mnie woła.
L: FEDE WRACAJ !!

-----------
Hej jestem nowym Adminem, będę podpisywał się ~Leo i będę pisał OS o różnych związkach z Violetty.
Miłych ferii :>


1 komentarz:

Szablon by Katrina