niedziela, 10 maja 2015

Informacje

Witajcie kochani.
Już wyjaśniam z jakiego powodu nie było rozdziału.
Mój laptop odmówił mi posłuszeństwa, a dokładniej to jego bateria. Kiedy zaczęłam pisać kolejny rozdział, wyłączył mi się laptop. Później po naładowaniu także. Następnie wyskoczyło mi powiadomienie, że muszę wymienić baterię.
Jutro rano wyjeżdżam na pięć dni na wycieczkę klasową, więc nie zakupię nowej baterii. Musicie mi dać około 2 tygodni. Obiecuję, że kiedy tylko naprawię swój sprzęt pojawi się długi rozdział.
Bardzo przepraszam.
Mam nadzieję, że zaczekacie.
Wasza Aleks.

9 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu huncwotko.blogspot.com. Tam więcej inf.
    Pozdrawiam Marcela

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej jestem tu jakby nowa, ale przeczytałam już wszystkie posty i rozdziały. Musze Ci powiedzieć że... Aj low ju!!! :D
    Piszesz supeeer naaaj naaajlepsze historie, aż brak mi słów! <3 :)
    Kiedy czytałam twoje opowiadania głównie się śmiałam, ale zdarzało się że byłam wkurzona, czy poleciała łza ♡ Takie historie KOCHAM! ♥
    Jedyna rzecz jaka mi się nie podobała, to zakończenia opowiadania :'( nie kończ ich!! <3 Jeśteś ogólnie świetną dziewczyną, blogerją i wgl :D uwielbiam! Szkoda że trzeba jeszcze czekać, no ale przecież rozumiemy i oczywiście warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogerką* sorki za błąd, piszę z telefonu :P ♥
      ps. zajmiesz mi miejsce przy następnym rozdziale? ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Ja zaczekam :) Na twoją twórczość warto czekać! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę czekać ♥ Kochana córciu niech twoja wena wraca ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. http://leonettadalszahistoria.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Katrina