niedziela, 5 lipca 2015

Przeprosiny i brak rozdziału

Witajcie kochani.

Już na wstępie przepraszam Was bardzo, za to że pojutrze mija już miesiąc odkąd nie było rozdziału. I jak na razie nie będzie, bo wyjeżdżam na dwa tygodnie. Postaram się nabazgrać w zeszycie coś, co nazywałoby się potem rozdziałem. Nie mam bladego pojęcia, czy będzie tam wi-fi, które umożliwiłoby mi dodanie czegoś na bloga.

Dlaczego nie było rozdziałów?
Wystawianie ocen, poprawianie. Dużo, dużo prób przed zakończeniem roku. Stres przed przyjęciem do nowej szkoły, rodzinne problemy... Niby takie drobne rzeczy, ale przez nie traci się najwięcej czasu, energii i siły.

Jeszcze raz bardzo przepraszam.
Mam nadzieję, że zaczekacie i rozumiecie, że po tylu zmaganiach należy mi się odpoczynek.

Kocham Was.
Do zobaczenia,
Aleks :*

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie zostawię Cię bez słowa!
      Piszę komentarz drugi raz, ale nie obchodzi mnie to! Dla Ciebie postaram się z całych sił, bo wiem, że ich potrzebujesz! ;)
      Porządnie odpocznij na wakacjach, żeby być gotowa na nowy roczek. Wierzę w Ciebie! ;) Bez względu na wszystko, jestem z Tobą i będę. Nawet wieczność. Dlatego próbuję jakoś złapać kontakt, ale gg masz nie aktywne. Twittera nie mam, więc napisałam na google+. Ugh, zmieniam temat. Twoje rozdziały to nie żadne bazgraniny tylko geniusze. Mówię Ci! ;) Na czym skończyłam? Ah, wieem. Przemyśl sobie wszystko na spokojnie i powróć na bloga. Zaczekam, zawszeee zaczekam ;* Odchodząc na chwilkę od tematu, masz śliczny opis. Aż nie mogę się napatrzeć. Z internetem to jest giętko na wyjazdach, więc to normalne. Nie masz za co przepraszać. W życiu zdarzają się chwilę zwątpienia, mniejsze lub większe. Wytwarzają w Tobie negatywne emocje, nie radzisz sobie. Z oczu płynie morze łez, gniew rodzi się w środku. Dosłownie, przeżyłam. Nie ważne, czy komuś nie podobają się Twoje dzieła, to naprawdę nie ma znaczenia! Nie możesz się tym przejmować, bo masz ogromny talent, który zrealizujesz. Uwielbiam Cię! ;)
      Starałam się odtworzyć zdania w miarę możliwości, ale czuję, że na pewno coś pominęłam. Pamiętam... Jednak to byłoby sztuczne i niezręczne sformułowanie na samym końcu. Po za tym emocje opadły, więc nie będzie to brzmiało tak dobrze jak wcześniej. Wybacz! ;) No dobrze. O, jednak nawracają! Chciałabym Ci pomóc w cierpieniach, ale wiem, że się nie da. Z tego powodu jest mi przykro. Żal mi, gdy taka genialna osóbka cierpi. Tak, Ty też jesteś genialna. To się nie zmieni. ;)
      Tym razem raczej niczego nie przegapiłam. Dopisałam nawet kilka słówek, więc jest w porządku.

      Życzę Ci udanych i bezpiecznych wakacji. Niech uśmiech towarzyszy na Twojej twarzy, codziennie. Ciesz się z drobnych rzeczy, bo zapisane w nich jest ogromne szczęście. Trzymaj się tam, geniuszu ty mój! :D

      Agata, wierna fanka Twojej twórczości xD

      Usuń
    2. *mały błąd
      *masz wielki talent, który REALIZUJESZ xD

      Usuń
    3. Jeju..
      Nie wiem co powiedzieć.
      Dziękuje Ci bardzo. Jesteś kochana <3
      Wybacz, że odpisuję kilkoma słowami, ale nawet nie wiem jak to skomentować.
      Kocham Cię! >:)

      xoxo

      Usuń
    4. Nic nie szkodzi. To dla mnie zaszczyt, że tu jestem ;)

      Usuń
  2. Jak najbardziej cię rozumiem. Miłych wakacji i dużo weny! ❤️
    http://leonetta-para-siempre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic za złe ci nie mam :3 Odpoczynek się przydaje :)

    Miejsce dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem CIę.
    Każdy potrzebuje odpoczynku :)
    Roxita

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie musisz się tłumaczyć ;*
    Każdy potrzebuje odpoczynku :D
    Udanych wakacji! ;*
    Ja czekałam i czekać będę ♥

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadłam na twojego bloga przypadkiem i bardzo mi się spodobało. Czekam na następny rozdział <33 i Zapraszam do mnie jak będziesz miała czas : http://jortinimylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam, że spytam, ale będzie ci potrzebny jeszcze ten szablon? Jest prześliczny. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Katrina