poniedziałek, 24 lutego 2014

LBA 2

JEEEJ <33 Dziękujemy bardzo, na prawdę. Cieszymy się, że już tyle osób czyta naszego bloga. Że nominują nas osoby z blogów, które mają 50-100 tys. wyświetleń. Jesteśmy bardzo wdzięczne.
Odpowiem sama na te pytania, bo nie mogę się dodzwonić do Cytrynki. Najwyżej później zedytuje ;)

Pytania od Kasi Verdas z bloga ---> http://leon-i-violetta-niebezpieczna-milosc.blogspot.com/
1. Jak masz na imię?
2. Jak zaczęła się twoja przygoda z Violettą?
3. Hobby, pasja?
4. Styl ubierania się?
5. Ulubione piosenki?
6. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
7. W jakiej  miejscowości się urodziłaś?
8. Ile masz wzrostu?
9. Masz rodzeństwo?
10. Będziesz oglądać 3 sezon Violetty po hiszpańsku?
11. Ulubiona postać z Violetty?

Odpowiedzi:
1. Ola (Cytrynka też xD)
2. Zobaczyłam reklamę na Disney Channel. Moją uwagę najbardziej przykuł głos Martiny: "Miłość, muzyka, pasja. To właśnie ja, Violetta". Zawsze chciałam, żeby powstał takiego typu serial dla nastolatków. Lucky?
Po szkole zawsze o 16 oglądałam i spodobało mi się. Później kupowałam dużo Violettowych rzeczy i do teraz jej kolekcjonuje. Odpowiem od razu za Cytrynkę. Jesteśmy BFF i w szkole dużo jej gadałam o tym, jaki będzie 2 sezon i w ogóle. Ola postanowiła obejrzeć Violettę od 1 sezonu na necie i jej się spodobało. Zostałyśmy Leosiowymi maniaczkami (no może bardziej ja :D) i wielbimy Leonettę. Wcześniej byłam za Tomasettą, ale jakoś mi dość szybko przeszło.
3. Obie lubimy jeździć konno, na pewno śpiewać, tańczyć. Obie gramy na keyboardzie. Ja uczę się grać na gitarze. Oczywiście kocham blogować i czasami rysuje :3
4. Ubieram się różnie. To może dziwne, ale zawsze rano słucham radia, albo muzyki z telefonu i do pierwszej, którą puszczę dopieram sobie ciuchy. Stylem muzyki i kolorami.
5. Nie mam ulubionych piosenek. Na pewno bardzo lubię wszystkie piosenki z Violetty, a poza tym wszystko praktycznie co leci w radiu. Oprócz opery xD
6. Nie wiem kim chciałabym zostać w przyszłości. Jak byłam młodsza i mi się nudziło to pisałam sobie opowiadania. Na konkurs w szkole podstawowej oddałam swoją pracę i zajęłam 1 miejsce. Rodzice mi mówili, że może zostanę pisarką. Chociaż dla mnie to już trochę nie realne. Może będę uczyła angielskiego, albo hiszpańskiego? Nie wiem. Okażę się za kilka lat.
7. Obie urodziłyśmy się i mieszkamy w Łodzi.
8. Ja mam 164 m, a Ola chyba z 158/160?
9. Nie mam rodzeństwa, Cytrynka ma starszego brata.
10. Oczywiście, że tak. Obejrzałam takim sposobem cały 2 sezon xD
11. Leoś <33

Nasze pytania:
1. Jak masz na imię?

2. Lodo Comello czy Cande Molfense?
3. Wolisz 1 czy 2 sezon?
4. Twoje hobby?
5. Twoja ulubiona książka?
6. Leonetta czy Marcesca?
7. Za co lubisz nasz blog?
8. Masz rodzeństwo?
9. Twoje najlepsze wakacje?


Nominujemy:
http://www.yo-tengo-un-plan-siempre.blogspot.com/
http://violettastudio2.blogspot.com/
http://leonettaq.blogspot.com
http://todo-es-posible-jortini.blogspot.com/
---
Jeśli jesteś dobroduszny... Wat? xd
Dobra, inaczej.
Jeśli lubisz Violettę, czy kogokolwiek z obsady to wejdź: https://www.facebook.com/funclubviolettapolska
LAJKNIJ! Baw się razem z nami :3 Chciałabym do końca marca zdobyć chociaż 500 lajków. Szukam adminów :*
Jkbc - na stronie nazywam się Adminka Sel (nie czepiać się, jakoś mi tak przyszło do głowy)
~Mechi

2 komentarze:

  1. Gratulacje :* Życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Are you looking for free Facebook Likes?
    Did you know you can get these ON AUTO-PILOT & TOTALLY FREE by using Like 4 Like?

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Katrina