sobota, 3 maja 2014

LBA 3

Nominowała mnie Nikola z bloga: http://violettameganleon.blogspot.com :)
Pytania:
1. Ile masz lat ?
2. Czytasz mojego bloga ?
3. Dlaczego piszesz bloga ?
4. Ulubiona piosenka ?
5. Ulubione zajęcie ?
6. Talent ?
7. Marzenie ?
8. Ulubiony artysta ?
9. Co cenisz w Sobie najbardziej ?
10. Lubisz spać ? xd
11. Ulubiona książka ?

Odpowiedzi:
1. Mam 14 lat ;)
2. Tak, czytam ;3
3. Piszę bloga, bo sprawia mi to przyjemność. Uwielbiam patrzeć na komentarze. Wtedy automatycznie na mojej twarzy pojawia się uśmiech :)
4. 5SOS - She Looks So Perfect no i oczywiście piosenki z Violetty.
5. Uwielbiam pisać opowiadania i śpiewać <3
6. Moim talentem jest... Chyba taniec, śpiew i jazda konna ;)
7. Moim marzeniem jest pojechać do Argentyny i spotkać całą obsadę Violetty. A najbardziej Jorge'a <3
8. Nie mam jednego wybranego artysty. Ale bardzo lubię: aktorów (piosenkarzy) z Violetty, Miley Cyrus, 5SOS.
9. Lubię w sobie... To, że kocham muzykę i jestem otwarta.
10. Yyy... Tak, lubię spać xD
11. Moją ulubioną książką jest Pożądanie w Jego oczach i seria Dzienniki Nikki.


Niestety nie nominuję na razie żadnego bloga. Nie mam pomysłu na pytania :(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by Katrina