sobota, 17 maja 2014

LBA 4

Zostałam nominowana przez Vicki Verdas z bloga: http://leonettaandnaxi.blogspot.com
Pytania:
1.Jak masz na imię ?
2.Ile masz lat ?
3. W jakim województwie mieszkasz ?
4.Dlaczego zaczęłaś pisać bloga ?
5. Jorge vs Ruggero
6. Leonetta vs Fedemiła
7.Ulubiona postać męska z Violetty ?
8.Ulubiona postać żeńska z Violetty ?
9.Ulubiona gwiazda
10. Byłaś na koncercie Violetta Koncert w kinie ?
11. Ulubione danie
Odpowiedzi:
1. Ola :)
2. W czerwcu kończę 14
3. W łódzkim
4. Zaczęłam pisać bloga, ponieważ gdy zaczęłam czytać opowiadania innych bloggerek wkręciło mnie to i postanowiłam sama spróbować :3
5. Jorge <33
6. Leonetta :*
7. León
8. Ludmiła
9. Nie mam jednej ulubionej gwiazdy... Wiem, na pewno, że wszyscy aktorzy z Violetty, Selena Gomez, Miley Cyrus, Cher Lloyd, Demi Lovato, Emily Osment.
10. Tak :)
11. Nie wiem... Kurczak po hawajsku xD

Nie nominuję, żadnego bloga, ponieważ nie mam czasu :( Lecę pisać 3 rozdział :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by Katrina