sobota, 3 maja 2014

Wyniki konkursu na OS! :)

Dostałam prace tylko od 3 osób. Szkoda :( Ale były piękne <3
Nie wiem czy ktoś wysłał i po prostu nie doszło... czy... Nie mam pojęcia. Jeżeli ktoś z Was wysłał, a nie pokazało mi się na skrzynce, proszę aby napisał w kom. W takim przypadku również nagrodzę :)
Bardzo długo zastanawiałam się nad 1 i 2 miejscem, ale w końcu zdecydowałam.

1 miejsce - Tini Verdas - udostępnianie bloga przez tydzień, opublikowanie OS, możliwość wymyślenia rozdziału, dedyk dla Ciebie
2 miejsce - Stylowa - udostępnianie bloga przez tydzień, opublikowanie OS, dedyk, kolaż dla Ciebie
3 miejsce - Nikola Matuszyńska - udostępnianie bloga przez tydzień, opublikowanie OS, dedyk dla Ciebie
Wyróżnień brak.
Serdecznie Wam gratuluję :)
Tini V. jeżeli chcesz wymyślić rozdział napisz mi na poczcie ;)


Blogi zwycięzców:
http://leonettaleonyviolettta.blogspot.com/
http://violettameganleon.blogspot.com/
Niestety Stylowa nie ma bloga :(
Jeszcze raz gratuluję!
Całusy,
Ola (Mechi) :**


3 komentarze:

  1. Jejciu, pierwszy One Shot, pierwszy konkurs i 2 miejsce! Nie no, dziękuję z całego serca! Piękny kolaż, za który również dziękuję. Kiedy udostępnisz One Shoty, ponieważ z chęcią je przeczytam? Jeszcze raz dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaaaaaaa !!!! Pierwsze miejsce.
    Nie wieżę. : )) Jeśli będziesz jeszcze organizowała konkurs na OS to z chęcią wezmę udział ; D
    Pozdrawiam i dziękuje.
    A co do rozdziału to go wyślę ci jutro ok. 14:30 :D :D :D
    Jeszcze raz dziękuje <33333

    ~ Tini Verdas.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Katrina