poniedziałek, 9 czerwca 2014

So... sad :(

Witajcie.
Przychodzę do Was z beznadziejną notką, może co dla niektórych, ale dla mnie bardzo ważną.
Ostatnio bardzo spadła aktywność.
Nikt nie pisze komów, nikt nie głosuje w ankietach. Co się z Wami stało?
Ostatni rozdział napisałam dwa dni temu. Ile jest pod nim komentarzy? Jeden.
A dlaczego? Nie mam pojęcia. Zawsze po kilku godzinach pojawiało się już z pięć komów, a teraz...
Nie podoba Wam się już moje opowiadanie? :(
Chcecie je zmienić?
Mogę wprowadzić nową stronę (zakładkę), na której będziecie pisać swoje pomysły, co do rozdziałów lub one shot'ów.
Przepraszam, ale jeżeli aktywność się nie poprawi będę zmuszona zawiesić bloga...
Przykro mi, ale chcę wiedzieć, że piszę dla kogoś, a nie wypluwam sobie flaki, aby cokolwiek wymyślić po długich siedmiu godzinach w szkole.
Mam nadzieję, że nie będzie żadnych hejtów...
~Aleks

8 komentarzy:

  1. ja czytam tylko jestem leniem dlatego nie komentuję

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie o to chodzi że jest brzydki. Po prostu jest koniec roku szkolnego i większość (w tym ja XD) poprawiają oceny i nie mają czasu. Ja też jestem trochę do tyłu za co cb bardzo przepraszam, ale nadrobię to obiecuję tylko po zakończeniu roku szkolnego. Jeszcze raz bardzo przepraszam i nie zawieszaj bloga bo jest naprawdę fantastyczny <333333333333

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej przepraszam Cię bardzo , że nie komentowałam , ale nie miałam czasu . Poprawie się :). Chcę żebyś wiedziała , że zawsze czytam twoje rozdziały i uwielbiam twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie komentowalam sorry, ale cie czytam i uwielbiam. A co do ankiet to ja glosowalam ale to sie nie wyswietla tak jak kiedys.Na innych blogach zauwazylam to samo.

    OdpowiedzUsuń
  5. wybacz ale ja tez mam duzo nauki, a poza tym komentowac moge tylko na kompie, bo na tel mi sie zawiesilo komentowanie :(
    Naprawde przepraszam :'(
    i nie bój sie, nie jestes sama, bo ja tez ostatnio mam mało komciów, a jak już sie jakis pojawi to z anonima :(
    No trudno... Zycze ci bardzo duzo weny i checi pisania bloga <3
    Mam nadzieje, ze nie zawiesisz, badz bron boze nie usuniesz tego wspanialego bloga :)
    Dlatego głowa do góry i piszemy dalej rozdziały ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zawieszaj bloga !!!!
    czytam go już automatycznie !!
    że nie piszemy komów to nie znaczy że nie czytamy !!!
    Kochamy twój blog !!!

    ~~Paulaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog jest świetny nie zawieszaj mi się bardzo podoba ja też poprawiam oceny i nie mam dużo czasu na mecie siedzibą jeewzcxe na do datek we wtorek sprawdzian pisze. Na wakacjach bedemiała dużo czasu tak jak wszyscy do będzie dużo osób na blogu i jeszcze raz blog jest świetny !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mówię w swoim imieniu. Blog jest cudowny, nigdy nie czytałam tak innej i cudownej historii. Jest koniec roku i muszę zająć się ocenami bo chcę się dostać do wymarzonego gimnazjum... i poprawiam oceny. To taki jeden powód prze z który mało komentuje. Drugi jest taki że jest cieplutko i razem z moimi chorymi psychicznie przyjaciółmi xd już byłam pare razy nad jeziorem co zajmowało mi cały dzień i na telefonie czytałam rozdziały, a tam baaardzo nie lubie pisać komentarzy. Twój blog jest cudowny i nie mma pojęcia co zrobie jak go usuniesz albo zawiesisz... poprostu ja go kocham! Oczywiście nie tak bardzo jak Leósia ale jednak kocham :D. Jeszcze raz sory że nie komentuje wszystkich postów. Czekam na next i mam nadzieje że szybko się pojawi ;)
    Monika<3

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Katrina