niedziela, 6 lipca 2014

100 post! :) [edit]

Uwaga! Ogłoszenia parafialne :D
Mam kilka rzeczy do omówienia, więc może napiszę w punktach.

1. To jest setny post na blogu. Czas tak szybko minął... Pamiętam jak pisałam z Cytrynką pierwszy post c: Dzięki Wam piszę i będę pisała. Jestem Wam bardzo wdzięczna <3

2. 14 rozdziału nie będzie... :( Ja wiem, miał być na dzisiaj, a nawet na wczoraj, tyle, że byłam na weselu w rodzinie, a dzisiaj u koleżanki. Nie miałam czasu. Zapisałam jedną stronę w wordzie. W ogóle nie podoba mi się to, co napisałam :/ Ale spokojnie, rozdział się pojawi...

3. Już w czwartek (10.07) wyjeżdżam do Hiszpanii! *-* Tak strasznie się cieszę :3 Od jutra u mnie w domu będą trwały przygotowania. Pewnie pojadę jeszcze kilka razy na zakupy, a później będę się pakować... Może jak mi się uda rozdział pojawi się w środę, ale nie jestem pewna. Dlatego Was uprzedzam.
Wracam 23 lub 24.07, więc w weekend (26-27) powinien być rozdział!

4. To mój nowy blog :) Nie o Leonettcie. Zapraszam do czytania --> KLIK

Bonus :D
+ Mogę wstawić kilka zdjęć. I jeżeli spotkam jakąś gwiazdę w Barcelonie, postaram się wziąć od niej autograf :p Załóżmy, że będę miała to szczęście.

No dobrze... To wszystko, co chciałam Wam powiedzieć.
Widzimy się za kilka tygodni.
Buziaki!
~Aleks :**




1 komentarz:

Szablon by Katrina