sobota, 5 września 2015

One Shot cz. 2 - Beg for it

Hooked boy I'm like a drug
If you want my love better smoke it up
Make you beg for it, I’mma make you beg for it
You can look boy but don’t you touch
If you want my love make me give a fuck








                      - Popatrz na to - szepnęła podekscytowana Violetta - Takie coś stało w naszej ulubionej kawiarni!
Castillo i Verdas patrzyli na starą budkę fotograficzną stojącą tuż pod lasem. Długi pomarańczowy przedłużacz ciągnął się po trawie od budki, aż do domu Noela. Kiedy ją podziwiali, z budki wypadł Tom, starszy brat Noela oraz wstawiona Erica Ackard. Wyjęli swoje zdjęcie i pobiegli dalej. Leon spojrzał na Violettę.
- Chcesz wejść?
Dziewczyna skinęła głową.
                       Zanim wcisnęli się do środka, szybko ogarnęła spojrzeniem przyjęcie. Kilka osób stało wokół beczki z piwem. Inni tańczyli, trzymając w górze czerwone kubki. Noel z grupą chłopaków pływał w basenie w bokserkach. Nigdzie nie widziała swojej siostry, która chyba nie miała zamiaru wracać na miejsce imprezy.
Violetta weszła do budki, usiadła obok Leona na małej ławeczce i zaciągnęła zasłonkę. Siedzieli tak blisko siebie, że ich ramiona dotykały się.
- To co, zaczynamy? - zapytała zmieszana.
- Myślałaś, że będziemy robić zdjęcia? - zaśmiał się gardłowo i odstawił butelkę z piwem na podłogę. Przyciągnął ją na swoje kolana i pocałował namiętnie jej rozgrzane wargi. Nie zastanawiając się ani chwili, Violetta oddała pocałunek i objęła dłońmi szyję chłopaka.
- Możemy tu chwilę posiedzieć? - zaproponował - Jest mniejsze podobieństwo, że mnie znajdą, jeżeli dowiedzieli się o imprezie.
- Jasne.
Nieźle pijana Castillo postanowiła wykazać się swoją odwagą, więc wsunęła swoje dłonie pod koszulkę Leona i wpiła się w jego pełne usta. Pod swoimi opuszkami mogła wyczuć napinające się mięśnie. Rozpływała się pod wargami ukochanego, które przeniosły się na jej szyję. Jęknęła cicho odczuwając rozkosz. 
Nagle ktoś zaczął odsuwać zasłonkę. Violetta oderwała się od Leona, ale było za późno. Wejście do budki stało otworem. Argentynka zobaczyła, kto je odsłonił.
- Cholera - rzuciła pod nosem.
- Co jest, stary?
- Są w okolicy. Lepiej stąd spadaj. Nie chce mieć przez Ciebie kłopotów z policją - powiedział i odszedł popijając martini.
Oboje wyszli z budki i spojrzeli na siebie.
- Muszę Cię już zostawić, mała - szepnął.
- Nie, proszę - błagała ściskając jego dłoń.

                         Wchodzili po skrzypiących schodach, których każdy stopień pokryty był innym kawałkiem wykładziny. Chwiejąc się lekko, ale nadal popijając alkohol weszli na górę. Po prawej stronie były otwarte na oścież drzwi. Violetta weszła i zauważyła wannę na szponiastych łapach pośrodku salonu. Wskazała na nią palcem.
- Za ciężka, żeby ją przesunąć - powiedział Leon przepraszająco - A poza tym i tak jutro rano się stąd zmywam.
- Chciałeś powiedzieć "zmywamy" - poprawiła go i usiadła na wielkiej, skórzanej sofie.
Westchnął.
- Jesteś pewna?
- Tak - odparła wpatrując się w jego oczy - Musimy wrócić do Buenos Aires.


~*~
Salut.
* Kolejnej części OS spodziewajcie się od poniedziałku do niedzieli.
* Druga część miała być 1 września, ale zepsuł mi się laptop - doszczętnie. I dopiero wczoraj miałam chwilę, aby pojechać do sklepu i zakupić nowy. Dlatego post pojawił się dopiero dzisiaj.
* Dużo tajemnic. Starałam się nie ujawniać za dużo. Musicie pobyć trochę w niepewności. Możecie też sami spróbować domyślić się, co będzie dalej i co skrywają nasi bohaterzy ;)
* Przepraszam, że taki króciutki, ale zadali mi bardzo dużo z matematyki i chemi online :C A ponieważ dopiero dzisiaj uruchomiłam laptop to musiałam się jeszcze zalogować na stronę, a było z tym troszkę problemu [*]
To chyba na tyle. Wystarczająco długa chyba ta notka? :D
Jak się wyrobię z lekcjami to idę napieprzać w Simsy. Nareszcie! <3 XD
Love u
Aleks :*

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pierwsza, yeah <33
      Szczerze mówiąc to zdziwiłam się długością i trochę rozczarowałam, ale uzupełniłaś jakość treścią *.* Bo to genialny os!
      Leonetta i budka fotograficzna, mhmmm... Wiedziałam że to się nie skończy na zdjęciach XD Kochane.
      Wrócą razem do BA... No zobaczymy.
      Wybacz, że krotko, ale dziś nie mam weny do pisania komentarzy. Co do szkoły to rozumiem cię, łączmy się w bólu [*]
      Zapraszam do mnie na nową historie :) http://leonetta-para-siempre.blogspot.com/

      Usuń
  2. Kochana, wkrótce do Ciebie przybędę. Twoich dzieł nie można pominąć ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Salut, ma copine!
      (Jaram się francuzem <3)
      Przed przeczytaniem poniższego komentarza radzę gdzieś usiąść i najlepiej nie mieć przy sobie picia ani jedzenia. Niczego, co może zagrażać Twojemu zdrowiu. Dlatego - radzę się zastanowić, zanim zaczniesz czytać.
      Leonetta ❤ Czyli to, co lubię najbardziej! On ją prowokuje a ona się na niego rzuca i dochodzi do... b e s o (patrząc na to z fizycznego punktu widzenia, to jest bardzo niechigieniczne; równie dobrze, Violka mogła mieć w poprzednich częściach chłopaka, z którym też 'poleciała w ślinę'; inaczej tego nazwać nie umiem xd). Tylko nie zrozumiałam jednego wątku (może to dlatego, że nie przeczytałam pierwszej części!).
      -Dlaczego Noel pływał z chłopakami w bokserkach?
      -On był bez, czy oni znajdowali się w jednej wielkiej bokserce?
      -Dlaczego policja ściga L?
      -Violka ma siorę? o,o
      I na koniec.
      -Czemu wcześniej nie poznałam Noel'a? To niezły gość :")
      Zaczynam przymulać, ajajajajaj!
      Bez takich. Gisselek wyczerpał swoją dniową dawkę natchnienia, ok? Proszę wszelkie uwagi zgłaszać pocztą polską xd wracając do pytań u góry, nie musisz na nie odpowiadać. Jednak musisz wiedzieć, że jestem wielką fanką Twojej twórczości - nie ważne, czego nie piszesz; ważne, co piszesz! Posłuchaj rady Cioci Gisselka, huhu ❤ W wolnej chwili postaram się przeczytać pierwszą część Shota. W tym czasie, gdy zabierzesz się do czytania, ja będę sobie wypoczywała xd

      Au revoir!

      Usuń
    2. Salut! :D
      Od tygodnia uczę się francuskiego. Przypadek? ^-^
      Merci C:
      Twoje komentarze zawsze poprawiają mi humor.
      Jesteś najlepsza :*

      Usuń
  3. ekstra część czekam na następną
    Pozdrawiam Marcela

    OdpowiedzUsuń
  4. W.o.w , jednym søowem cudo :) ( sorry za klawiaturé )
    R.e.w.e.l.a.c.ja ....
    <333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  5. W.o.w , jednym søowem cudo :) ( sorry za klawiaturé )
    R.e.w.e.l.a.c.ja ....
    <333333333333333333

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Katrina